Talkmore med beste kundeservice mobil

Talkmore er i Kundeserviceprisen 2012 kåret til “best i test”. Den prestisjetunge bransjeprisen baserer seg på Norges største og mest omfattende undersøkelse av kundeservice - gjennom såkalt “mystery calling”.

Kundesenter testet

En rekke observatører utgir seg for å være kunder og kontakter et bredt utvalg av kundesentre og tester servicenivået i forkant av konferansen. Kundeserviceprisen kårer en vinner i hver bransje.

Alle kundesentrene testes etter de samme kriteriene, blant annet ventetid, kompetanse, mersalg og avslutning. Våre observatører, som er vanlige forbrukere, opptrer som vanlige kunder og ringer kundesentrene og gjennomfører et definert rollespill. Basert på samtalen og spørsmålene som stilles, svarer observatørene på forhåndsdefinerte og vektede spørsmål og påstander som gir hver samtale en score. Den som til slutt får høyest totalscore vinner, sier salgssjef Reidar Skorpen i SeeYou AS.

Her finner du Talkmore sine produkter og tjenester

Les mer her: Forbrukertips mobil
Publisert: Lørdag, 17. november, 2012

Emneord: ,




Bruker du mobilen aktivt mens du kjører bil?

View Results

Loading ... Loading ...

Twitter oppdateringer mobil_forbruker

Posting tweet...